Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Η φίλη σου η Αρκουδίτσα....

Όσο αδιάφορη οικολογική συνείδηση και να έχεις πιστεύω το συγκεκριμένο βιντεάκι θα σε συγκινήσει..Το λυπηρό βέβαια είναι ότι πιθανόν θα πεις: ααχ τι ωραίο που είναι και θα το ξεχάσεις!
Δεν θα κάνεις τίποτα.Αλλά σκέψου οτι καμία αρκούδα δεν ήρθε να σου καταστρέψει το σπίτι σου ποτέ και ούτε και θα έρθει εκτός βέβαια και αν έχεις καταπατήσει κανένα δάσος και έχεις χτίσει καμία μικρηηη βιλίτσα και να έρθει να σου κάνει έκπληξη! Αλλά και στην περίπτωση αυτή εσύ είσαι που καταπατάς το σπιτάκι της,το δάσος!! Οπότε δεν έχεις καμία δικαιολογία εσύ ο μεγάλος ανθρωπάκος να μου συμπεριφέρεσαι κατά αυτόν τον τρόπο!!Το μόνο που κάνεις είναι να φτιάχνεις βιντεάκια και να λες αχ τι ωραίο που είναι και πόσο συγκινητικό και την επόμενη στιγμή εσύ ο ίδιος να με σκοτώνεις για την γούνα μου λες και θα πάθεις τίποτα αν φορέσεις κανά μπουφανάκι βαμβακερό!Και όχι μόνο με σκοτώνεις αλλά μου πετάς σκουπίδια,μολύνεις τον αέρα μου,το φαγητό μου,το νερό μου τα πάντα!!Εσύ είσαι υποτίθεται το πιο έξυπνο και λογικό ον στο πλανήτη???Δεν ξέρω γιατί σου βάλανε αυτή την ταμπέλα αλλά σίγουρα θα έχει γίνει κάποιο λάθος σίγουρα θα ήταν πρωταπριλιά και θα σου είπαν ψέμματα!!Δεν εξηγείται διαφορετικά...Για να μην σε κουράζω με αυτά τα μικρά μου προβληματάκια γιατί  θα έχεις σημαντικότερα θέλω να σου υπενθυμίσω γιατί αναμφίβολα το έχεις ξεχάσει...οτι το σπίτι μου που καταστρέφεις είναι και δικό σου σπίτι και επειδή ακόμα δεν μπορείς να αγοράσεις με τα λεφτουδάκια σου κανένα άλλο άρχισε να το επιδιορθώνεις γιατί θα πέσει να μας πλακώσει!!
                                      Με αγάπη η φίλη σου Αρκουδίτσα

3 σχόλια:

  1. απλά θα πω ότι μου άρεσε όσο γραφικό και να ακούγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. e natasa pragmatika apisteyto!ti na po.....an esto kathe fora eyaistitopoeitai kai apo enas kalo einai!den xreiazetai oloi na graftoume se organwseis as kanoume 2,3 apla pragmata opws anakyklwsi!!!!thelo kai alla tetoia video!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή