Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Mε τον Parov stelar!


H Ελλάδα και η Θεσσαλονίκη ιδιαίτερα σε λα-
τρεύουν. Εισπράττεις όλη αυτή την αγάπη, όλη
αυτή την ενέργεια;
Χωρίς αμφιβολία η Ελλάδα είναι μια ιδιαίτε-
ρη χώρα για μας. Όταν φτάσαμε στο αεροδρό-
μιο νιώσαμε σαν να είμαστε στο σπίτι μας. Παί-
ζουμε συχνά εδώ γι’ αυτό κάναμε ένα μικρό
διάλειμμα και είναι μόλις η δεύτερη εμφάνι-
σή μας για φέτος.

Όταν είσαι στη σκηνή προτιμάς να χρησιμοποι-
είς ψευδώνυμο αντί για το πραγματικό σου όνο-
μα, είσαι διαφορετικός άνθρωπος όταν εμφανί-
ζεσαι στη σκηνή;
Ίσως και να έχεις δίκιο.Όταν είσαι στη σκηνή με-
ταφέρεσαι σε ένα άλλο επίπεδο, όχι μόνο στη
σκέψη αλλά και στην αίσθηση που έχεις σε σύ-
γκριση με την καθημερινότητα. Ναι, νομίζω πως
μπορείς να πεις πως είμαι ακόμα και ένας δια-
φορετικός άνθρωπος!
Το να γίνει ο Parov Stelar καλλιτέχνης ήταν κάτι
γραφτό, λόγω και της ενασχόλησης της μητέρας
σου με τη ζωγραφική;
Καθώς μεγάλωνα με ενδιέφερε κυρίως ο αθλη-
τισμός.
Δεν ήταν κάτι δηλαδή που ονειρευόσουν από
μικρός;
Ονειρευόμουν να γίνω επαγγελματίας τεννί-
στας! (γέλια) Αυτό άλλαξε βέβαια στην εφη-
βεία μου. Ξαφνικά βλέπεις τους στόχους σου
με άλλο μάτι, πιο ώριμα. Άρχισα επίσης να βλέ-
πω και να προσπαθώ να καταλάβω τη δουλειά
της μητέρας μου. Δεν μπορώ να πω ότι κατάλα-
βα πλήρως τί είναι τέχνη, ήταν κάτι που ήρθε
από μόνο του. Κάπως έτσι ξεκίνησε και το εν-
διαφέρον μου για τη μουσική και ακόμα και για
τη ζωγραφική.

Τί γνώμη έχουν για ‘σένα οι γονείς σου και για το
γεγονός ότι τελικώς έγινες καλλιτέχνης;
Μπορούμε να τους πάρουμε ένα τηλέφωνο να
τους ρωτήσουμε εάν θέλεις! (γέλια). Στην αρχή ο
πατέρας μου ήταν κάπως σκεπτικός επειδή προ-
έρχεται από έναν τελείως διαφορετικό επαγγελ-
ματικό κλάδο κι έτσι σκεφτόταν πως θα ήταν κα-
λύτερο για εμένα να κάνω ένα πραγματικό επάγ-
γελμα. Εγώ του απάντησα πως έχω μια πραγμα-
τική δουλειά, δεν υπάρχει κάτι πέρα απ’ αυτό.
Αυτό είναι και κάτι το οποίο πιστεύουν οι περισ-
σότεροι στην Ελλάδα, πως η τέχνη δηλαδή δεν
είναι επάγγελμα, όμως φυσικά και είναι!
Στην πραγματικότητα μπορώ να τους καταλάβω
καλύτερα τώρα. Είμαι από τους τυχερούς που
μπορούν και ζουν μέσω της μουσικής, κάτι όχι
και τόσο συχνό στις μέρες μας. Αν είχα παιδί και
μια μέρα ξαφνικά μου ανακοίνωνε πως θέλει
να γίνει μουσικός θα του απαντούσα “Εντάξει
μικρέ ονειροπόλε”. (γέλια)
Ποιες είναι οι επιρροές σου και πώς καταφέρ-
νεις να πραγματοποιείς ένα τόσο επιτυχημένο
“πάντρεμα” ήχων;
Οι επιρροές μου προέρχονται από pop, rock μέ-
χρι jazz και swing. Κατ’ εμέ, θα ήταν βαρετό να
ακολουθώ μόνο ένα είδος μουσικής, να δημι-
ουργώ-για παράδειγμα -μόνο jazz κομμάτια.
Το πλάνο νομίζω πως είναι να αρχίσουμε να
“πατάμε μερικά κουμπιά”, να δοκιμάζουμε δι-
αφορετικούς ήχους και έτσι στο τέλος προκύ-
πτει ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο αποτέλεσμα.
Αφότου ξεκίνησες ως solo καλλιτέχνης και απέ-
κτησες μια υποτυπώδη επιτυχία, το 2005 αποφά-
σισες να επεκτείνεις την προσωπική σου μουσι-
κή σκηνή με μια μπάντα. Τί σε ώθησε να το κά-
νεις αυτό; Πιστεύεις στις ομάδες;
Ως dj ταξίδευα πολύ και πίστεψέ με, αν ταξι-
δεύεις τόσο πολύ μόνος σου, κάθεσαι στο αε-
ροδρόμιο μόνος σου, στέκεσαι μόνος σου στη
σκηνή, είσαι επιτυχημένος αλλά στο τέλος κα-
ταλήγεις στο δωμάτιο του ξενοδοχείου ολομό-
ναχος. Υπήρχε μια αρχική σκέψη του τύπου “γιατί
να μην το δοκιμάσουμε σε μια live εμφάνιση με
μπάντα”. Αρχίσαμε με μικρά βήματα και ακόμα
το “τρέχουμε”. Έτσι, με την είσοδο του Max the
Sax, τον drummer, τον μπασίστα η ομάδα άρχι-
σε να μεγαλώνει. Δεν είπαμε “τώρα φτιάχνου-
με την μπάντα”, “πρέπει να δείχνει έτσι”, ήταν
μια συνεχής εξέλιξη.
Θα μπορούσες να μας αποκαλύψεις ένα όνειρό
σου που δεν έχει πραγματοποιηθεί;
Ειλικρινά πιστεύω πως ό,τι έχω ονειρευτεί έχει
πραγματοποιηθεί!
Είσαι πολύ τυχερός άνθρωπος τότε!
Δεν πιστεύω πως είμαι τυχερός, ο καθένας μπο-
ρεί να το κάνει αυτό. Αν πιστεύεις στα όνειρά
σου, βγαίνουν αληθινά. Αν έχεις πίστη σ’αυ-
τά που αγαπάς, αν είσαι 100% αφοσιωμένος
σ’αυτό το όνειρο, σ’αυτό το σχέδιο, τότε τα κα-
ταφέρνεις.πηγή:fititis.gr

1 σχόλιο: